Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Where the wild sage grows
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Where the wild sage grows
Geen idee wat ik er eigenlijk moet van denken, eerlijk gezegd.
Technisch is dit perfect, zijn de kleuren super mooi, maar ik heb mijn bedenkingen bij de compositie.
Persoonlijk zou ik er onderaan wat afknippen en een beetje meer van de mooie lucht aan toegevoegd hebben.
Die vier onderste "kattenstaarten" eraf en wat meer ruimte voor de afgestorven boom zouden naar mijn persoonlijke mening beter gewezen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
Bedankt voor de feedback en nuttige commentaar!
En blij dat ik weet welke plant het is
mvg Christophe
Comment
-
Inderdaad prachtige kleuren en licht.
Je hebt je het jezelf niet makkelijk gemaakt. Heel moeilijk om dit in een mooie compo te gieten.
Wel mooi is de schaduwbaan in de hoek !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ik vind het laag gekozen standpunt niet zo geslaagd. Maar de kleuren zijn prachtig.
Je hebt er ongetwijfeld nog foto's genomen van dit mooie moment.
Comment
-
-
Bedankt voor de commentaar en feedback! Veel foto's heb ik er niet genomen, ik was daar met een vriend, die de overstap wil maken naar full-frame, en wat nieuw glas wil aanschaffen; 't was dan ook meer lenzen verwisselen en praten
terwijl de zon onderging; ik heb nog 1 foto van een hogere positie, maar die was zeker niet beter; tzal voor de volgende keer zijn
mvg Christophe
Comment
-
Ik kom regelmatig in de Bourgoyen, en ik vind dit een knappe foto.
Comment
Comment