Nog eentje uit het mooie Wales.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Middle Earth
Collapse
X
-
Middle Earth
Nog eentje uit het mooie Wales.
Labels: Geen
-
-
-
Re: Middle Earth
knap, licht compo kleur en sfeer, allles zit goed.
Comment
-
Bedankt voor de reacties en het kijken
Comment
-
k'Zit kort in de namiddag voor de TV een programma aan het zien over Wales en van wat ik al gezien heb vond ik dit toch een Fantastisch mooi land.
Soms zien we weidse landschappen van op de bergen (ik dacht dat Wales plat was) en dat landschap is gewoon fantastisch.
Ook hun kusten zijn super.
Wel Kurt's foto is een precieze weergave, maar dan vele malen mooier dan wat ik tot nu toe op TV heb gezien.
Dit is natuurlijk een pure HoF foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtk'Zit kort in de namiddag voor de TV een programma aan het zien over Wales en van wat ik al gezien heb vond ik dit toch een Fantastisch mooi land.
Soms zien we weidse landschappen van op de bergen (ik dacht dat Wales plat was) en dat landschap is gewoon fantastisch.
Ook hun kusten zijn super.
Voor zij die het niet weten, hij was de helft van het duo "Alas Smith and Jones" Een hilarisch duo dat fantastische komedie maakte in de jaren 80. De andere helft is helaas veel te vroeg overleden.
On Topic : Luc, bedankt voor het hele mooie compliment. Het landschap ginder leent er zich wel heel goed toe om mooie foto's te maken, dat helpt natuurlijk.
Comment
-
Dat is weer een hele mooie uit Wales...Prachtig licht, en wederom het ontzettend fotogenieke boompje...Top..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHet boompje, het licht en de goede fotograaf kwamen samen.
Puur genieten, Kurt !
Niets aan toe te voegen
Comment
Comment