Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
k'Zit kort in de namiddag voor de TV een programma aan het zien over Wales en van wat ik al gezien heb vond ik dit toch een Fantastisch mooi land.
Soms zien we weidse landschappen van op de bergen (ik dacht dat Wales plat was) en dat landschap is gewoon fantastisch.
Ook hun kusten zijn super.
Wel Kurt's foto is een precieze weergave, maar dan vele malen mooier dan wat ik tot nu toe op TV heb gezien.
Dit is natuurlijk een pure HoF foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
k'Zit kort in de namiddag voor de TV een programma aan het zien over Wales en van wat ik al gezien heb vond ik dit toch een Fantastisch mooi land.
Soms zien we weidse landschappen van op de bergen (ik dacht dat Wales plat was) en dat landschap is gewoon fantastisch.
Ook hun kusten zijn super.
Ter zijde : "A great Welsh Adventure" is het programma dat Griff Rhys Jones presenteert. Ik neem het op en heb er al 2 afleveringen van gezien, heel mooi.
Voor zij die het niet weten, hij was de helft van het duo "Alas Smith and Jones" Een hilarisch duo dat fantastische komedie maakte in de jaren 80. De andere helft is helaas veel te vroeg overleden.
On Topic : Luc, bedankt voor het hele mooie compliment. Het landschap ginder leent er zich wel heel goed toe om mooie foto's te maken, dat helpt natuurlijk.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment