Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Westenschouwen - Zandgolfjes + update
Collapse
X
-
-
Re: Westenschouwen - Zandgolfjes
Ohhh, deze is nof een heel pak beter dan de vorige van Westeschouwen..
Prachtig licht, en de ribbeltjes in de kijkrichting werk fantastisch..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Hier vind ik de voorgrond iets te gelig van kleur.
Ietsje warmer zou naar mijn gevoel beter zijn denk ik.
Maar wel een mooi zonnetje.
Comment
-
-
heel mooi en dan vooral dat licht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Allen bedankt voor de reactie.
@ Kurt : Als ik wat langer achter de computer zit, zal ik eens kijken wat ik kan doen.
In ieder geval bedankt voor het idee.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtAllen bedankt voor de reactie.
@ Kurt : Als ik wat langer achter de computer zit, zal ik eens kijken wat ik kan doen.
In ieder geval bedankt voor het idee.
Het zou dus kunnen liggen aan de lichtinval op mijn scherm op het moment dat ik de commentaar gaf.
Nu ik nog eens gekeken heb lijkt het gelige waarvan sprake eigenlijk best mee te vallen. Als je al aanpast... misschien een tikje warmer maar niet teveel.
Comment
-
Een update geplaatst en het zand warmer gezet.
Bedankt dat je me aan het denken en handelen gezet hebt.
En misschien iets meer dan je in gedachten had, maar ik denk dat hij zo veel mooier is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen update geplaatst en het zand warmer gezet.
Bedankt dat je me aan het denken en handelen gezet hebt.
En misschien iets meer dan je in gedachten had, maar ik denk dat hij zo veel mooier is.
De subtiele aanpassing met de mooie oranje weerspiegeling van het zonlicht op het natte zand zijn perfect zo.
Bedankt voor de update Johan.
Comment
Comment