Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eén van de weinige bewegwijzerde paden in Wales.
Voor de rest is wandelen in Wales vooral met de kaart in de hand de juiste weg vinden.
Meestal lukt dat zonder probleem maar af en toe is het toch serieus zoeken.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Haha, helemaal met bovenstaande eens...Gaat zeker hoger op de verlanglijst..
Ook weer een mooie, al mist deze een beetje het mooie licht welke de vorige meer hadden..Maar dat kun je nou eenmaal niet altijd perfect mee hebben..Toch weer een knappe
Bedankt voor de leuke reacties en het kijken
Wales was in elk geval een ervaring die voor herhaling vatbaar is.
We hadden wel geluk met het weer. In de 3 weken slechts 3 dagen regen wat volgens de locals heel uitzonderlijk is
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Vind het wel jammer dat er zo weinig commentaar wordt gegeven op deze foto want ik vind die geweldig mooi.
Schitterende kleuren maar vooral een uitstekende compositie, maar van u weten we al lang dat u niet in het wild om u heen fotografeert.
Dat lang gras en die ladder over het muurtje vind ik zo mooi op de foto.
Comment