Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Into Oblivion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Into Oblivion

    Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
    Als je dit zou toepassen op deze foto, ja, dan zou de horizon scheef komen te staan.
    Maar ik heb het over het nemen van de foto ter plaatse: gewoon een paar stappen naar links en dan kun je recht op de eerste paal fotograferen, zonder dat de horizon scheef staat...
    Dan ga je er vanuit dat die horizontalen parallel open met de horizon... Ik vrees van niet!



    Sent from my iPad using Tapatalk.
    Toon Nikonian
    D700/D7000/glaswerk Nikkor

    Comment


    • #17
      Re: Into Oblivion

      Oorspronkelijk geplaatst door Toon Nikonian Bekijk bericht
      Dan ga je er vanuit dat die horizontalen parallel open met de horizon... Ik vrees van niet!



      Sent from my iPad using Tapatalk.
      Ik heb het niet zozeer over de horizontalen, maar over de gelijke afstand van de fotograaf tov de 2 palen die in de grond zitten...
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #18
        Re: Into Oblivion

        Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
        Ik heb het niet zozeer over de horizontalen, maar over de gelijke afstand van de fotograaf tov de 2 palen die in de grond zitten...
        Ik denk dat we samen is moeten gaan kijken om te zien wat er recht staat... Wat denk je? [emoji6]


        Sent from my iPad using Tapatalk.
        Toon Nikonian
        D700/D7000/glaswerk Nikkor

        Comment


        • #19
          Re: Into Oblivion

          Leuke discussie Zoals Nele aangeeft kon ik recht voor de palen gaan staan om de eerste paal (nagenoeg) recht te krijgen maar dan leiden de rest van de palen het beeld naar links in plaats van centraal. Zelf vond ik dat belangrijker en vond de spanning wel iets hebben maar ik begrijp de andere visies . Veel tijd om te experimenteren was er overigens niet, tegen dat ik afdrukte gutste het water al in mijn laarzen . Thanks for the feedback
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment

          Working...
          X