Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Into Oblivion
Collapse
X
-
-
Re: Into Oblivion
Ik was al aan het twijfelen of ik daar al 'preventief' iets over ging zeggen :-) Die palen staan inderdaad schots en scheef. Ik heb geopteerd om zo te schieten dat de lijn van paaltjes naar het midden van de horizon kwam. De spanning die dat creëerde met de eerste paal die dan scheef moest vond ik wel iets hebben. Ik heb hem rechtgetrokken in PS maar dat vond ik persoonlijk niets speciaals meer hebben....
Comment
-
zoals wel vakerNikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
Canon G7X Mark II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtIk was al aan het twijfelen of ik daar al 'preventief' iets over ging zeggen :-) Die palen staan inderdaad schots en scheef. Ik heb geopteerd om zo te schieten dat de lijn van paaltjes naar het midden van de horizon kwam. De spanning die dat creëerde met de eerste paal die dan scheef moest vond ik wel iets hebben. Ik heb hem rechtgetrokken in PS maar dat vond ik persoonlijk niets speciaals meer hebben....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi,
ik vraag mij nu wel af waarom die balken links recht afgezaagd zijn en rechts op een punt eindigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toon Nikonian Bekijk berichtIs het niet belangrijker dat de horizon rechtstaat ipv de eerst balk? Denk ik dan, nee?
Sent from my iPad using Tapatalk.
Comment
-
-
Sterk beeld zonder meer recht of niet recht, uitgezonderd de horizon natuurlijk die recht moet zijn. Veel wat onder invloed komt van de natuur is gewoon niet recht, eerder iets dat mensen graag doen.
Comment
-
Mij stoort het helemaal niet, integendeel, zo krijg he een draaibeweging naar het midden en naar de horizon toe, supermooi, en dat water!
Ik vraag me alleen af wat het zou geven moesten die paaltjes aan de horizon allemaal weg zijn, dat zou een superstrak beeld geven denk ik.
Maar dan ben je wel serieus aan het 'opkuisen'...
IZ.For Greater Good - Ambient Music for the Masses
Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtDe horizon staat dan niet scheef hoor... Kijk even naar de omslagfoto op m'n Facebook. Die foto is genomen op dezelfde locatie (wellicht niet dezelfde palen, maar ook hier stond alles scheef...).
Sent from my iPad using Tapatalk.Toon Nikonian
D700/D7000/glaswerk Nikkor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toon Nikonian Bekijk berichtDe horizon staat inderdaad niet scheef, maar als je de voorste rechtzet wel... dat bedoelde ik!
Sent from my iPad using Tapatalk.
Maar ik heb het over het nemen van de foto ter plaatse: gewoon een paar stappen naar links en dan kun je recht op de eerste paal fotograferen, zonder dat de horizon scheef staat...
Comment
Comment