Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
fijne compositie, fijn moment.
Ik denk niet gemakkelijk om te beslissen om nu hier, of een rijtje bomen meer naar rechts te gaan staan ? Maar me dukt heb je de juiste keuze gemaakt.
Zou het kunnen dat de lucht bovenaan de foto een klein beetje overbelicht is ?
fijne compositie, fijn moment.
Ik denk niet gemakkelijk om te beslissen om nu hier, of een rijtje bomen meer naar rechts te gaan staan ? Maar me dukt heb je de juiste keuze gemaakt.
Zou het kunnen dat de lucht bovenaan de foto een klein beetje overbelicht is ?
Ik heb beide rijtjes geprobeerd
Dit was wel eerste keuze.
Dat klein beetje overbelicht dat is zo maar dat was een keuze
de takken donkerder dat is dan "einde sfeer" hé
Heerlijk fris voorjaarsbeeld, Frans. Prachtig met al die pluizenbollen.
Wij (landschapsfotografen) moeten weleens roeien met de riemen die we hebben, maar toch een beetje jammer dat er geen mooie blauwe lucht achter zit.
Comment