veel "nieuw leven" in alle geval
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hagelandse lente
Collapse
X
-
-
Re: Hagelandse lente
fijne compositie, fijn moment.
Ik denk niet gemakkelijk om te beslissen om nu hier, of een rijtje bomen meer naar rechts te gaan staan ? Maar me dukt heb je de juiste keuze gemaakt.
Zou het kunnen dat de lucht bovenaan de foto een klein beetje overbelicht is ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtfijne compositie, fijn moment.
Ik denk niet gemakkelijk om te beslissen om nu hier, of een rijtje bomen meer naar rechts te gaan staan ? Maar me dukt heb je de juiste keuze gemaakt.
Zou het kunnen dat de lucht bovenaan de foto een klein beetje overbelicht is ?
Dit was wel eerste keuze.
Dat klein beetje overbelicht dat is zo maar dat was een keuze
de takken donkerder dat is dan "einde sfeer" hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
heel mooi met de neiging tot blazen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een knap fris lentebeeld. Je zou zo tussen de bomen willen stappen.
Comment
-
-
Héééérlijke opname!Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
Canon G7X Mark II
Comment
-
Als je de bovenkant wegcropt en alleen de zaadbollen behoudt, krijg je een magnifieke banner.
Comment
-
-
Heerlijk fris voorjaarsbeeld, Frans. Prachtig met al die pluizenbollen.
Wij (landschapsfotografen) moeten weleens roeien met de riemen die we hebben, maar toch een beetje jammer dat er geen mooie blauwe lucht achter zit.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment