..van de Teut. Tja ik kan er niet genoeg van krijgen. Hopelijk gaat het jullie ook niet vervelen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De zoveelste..
Collapse
X
-
-
Re: De zoveelste..
Zulke platen zullen mij niet vlug doen vervelen hoor......Kleur en compo helemaal mijn ding...Misschien iets van de bovenkant eraf...tot aan de bovenkant van de donkere wolken aan de rechterkant.Mooie plaat PascalMijn webste....www.jurgendeblaerephotography.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door blaerekop Bekijk berichtZulke platen zullen mij niet vlug doen vervelen hoor......Kleur en compo helemaal mijn ding...Misschien iets van de bovenkant eraf...tot aan de bovenkant van de donkere wolken aan de rechterkant.Mooie plaat Pascal
Comment
-
Mooie sfeerfoto, knap gedaan.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Mooi, een mens kan zo zijn favoriete plaatsen hebben om te fotograferen hé.
Ik zou ook nog een stukje af doen van boven; als het nog technisch mogelijk is.
Comment
-
Je weet dat ik van naturel hou, maar ik moet toch toegeven dat zo'n bewerking weer aspecten tevoorschijn tovert die anders verloren gaan.
En dan bedoel ik vooral de 3d-werking die hier vanuit gaat.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blaerekop Bekijk berichtZulke platen zullen mij niet vlug doen vervelen hoor......Kleur en compo helemaal mijn ding...Misschien iets van de bovenkant eraf...tot aan de bovenkant van de donkere wolken aan de rechterkant.Mooie plaat Pascal
Comment
-
-
heel mooi, prachtige kleuren.
Ik volg volledig mijn voorgangers
Comment
Comment