Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zulke platen zullen mij niet vlug doen vervelen hoor......Kleur en compo helemaal mijn ding...Misschien iets van de bovenkant eraf...tot aan de bovenkant van de donkere wolken aan de rechterkant.Mooie plaat Pascal
Zulke platen zullen mij niet vlug doen vervelen hoor......Kleur en compo helemaal mijn ding...Misschien iets van de bovenkant eraf...tot aan de bovenkant van de donkere wolken aan de rechterkant.Mooie plaat Pascal
Bedankt. Ik had al eenheel deel van mijn 11,7 mm gecropped... Dus het was mijn keuze om niet verder te gaan. Ik overweeg het eens. Bedankt
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi, een mens kan zo zijn favoriete plaatsen hebben om te fotograferen hé.
Ik zou ook nog een stukje af doen van boven; als het nog technisch mogelijk is.
Je weet dat ik van naturel hou, maar ik moet toch toegeven dat zo'n bewerking weer aspecten tevoorschijn tovert die anders verloren gaan.
En dan bedoel ik vooral de 3d-werking die hier vanuit gaat.
Comment