Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt de lat hoog gelegd met je vorige :-)
Ik vind hem mooi van sfeer maar misschien iets te groenig.
qua compositie: Het brugje leidt je mooi de foto in maar het loopt dan wat dood, terwijl rechts de foto zich wat meer opent.
Er blijft een vreemde schijn in hangen. Het groen is nu weg maar nu lijkt er teveel magenta in te zitten.
Sneeuw fotograferen in vlak licht is niet gemakkelijk.
qua compositie: Het brugje leidt je mooi de foto in maar het loopt dan wat dood, terwijl rechts de foto zich wat meer opent.
groet
Jelle
Een conclusie waar ik het helemaal mee eens ben.
Kleur (van de update)is het nog net niet.
Maar toch een plaat die gezien mag worden.
Ik zal nog eens door een andere bril gaan kijken naar de kleuren...
De opname is 's avonds gemaakt en al behoorlijk gecorrigeerd qua kleur. Zou het daar aan kunnen liggen?
groet
Jelle
ik volg helemaal. zeer mooi verwoordt.
nu zit er inderdaad een lichtjes andere kleur, ik zou zeggen ondergaande zon, maar aan de wolken te zien toch niet echt.
ook een hele mooie, maar de vorige had dat tikkeltje meer. De witbalans vind ik nog beter kunnen, oogt nog altijd wat vreemd, maar is moeilijk in te schatten, licht kan soms rare dingen doen.
Comment