Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Heel erg knap, mag zo aan de muur van een reisbureau. Op bezoek gaan wellicht gewenst, er gaan wonen is andere koek. Bedankt om ons te laten meegenieten.
Heel erg knap, mag zo aan de muur van een reisbureau. Op bezoek gaan wellicht gewenst, er gaan wonen is andere koek. Bedankt om ons te laten meegenieten.
Heerlijke foto, met een prachtige compo. De huisjes "doen" het prachtig. De sluitertijd vind ik ook goed gekozen.
Alleen vraag ik me af of er niet iets meer "leven" in de lucht zat.
Ik heb het niet vaak dat ik denk bij het zien van een plaat "die komt in de HOF", geweldig mooie plaat, maar deze moet er toch bij zijn maandag. Chapeau.
Comment