Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik weet niet wat het is maar de foto toont heel soft naar het onscherpe toe (nabewerking ??),ook zie ik sporen van de bewerking zie oa de top van de toren ,compo is goed maar het buitenformaat vind ik niet echt passend ,ik zou onderaan een stuk afdoen ,zodat de horizon lager komt te staan in een vb 2/3 formaat ,dan zou je meteen ook dat donkere gedeelte onderaan kwijt zijn
Geef geen commentaar op de foto maar wat een lelijk ding staat er daar. En dan maar protesteren als er windmolens komen, die leveren nog wat op maar zoiets... Ondanks zijn symbolische waarde vind ik het een lelijk ding. Tja, 't zal maar België niet zijn hé.
Voor de verdeling lucht en land zou het mooier geweest zijn om de weg rechts als beginpunt te maken.Maar dat kan helaas niet omdat je dan aan de linkerkant met een zwevende boom komt te zitten.
Verder vind ik de foto een beetje aan de donkere kant, en zeker de blauwe lucht.
Een volgende keer iets bewuster fotograferen, en het komt helemaal goed.
Comment