Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind deze super ,machtig mooi licht ook over het water en zeer mooie benadering van deze algekende brug ,ook de omzetting is mooi
ben ook wel eens benieuwd naar de kleurversie
ben wel benieuwd naar de exif gegevens ,miss in het vervolg er laten inzitten is altijd leerzaam voor iedereen
Heel mooi met deze zeer lange sluitertijd
Knap diepte effect heb je verkregen op deze manier
Enige storende vind ik rechtsonder de hoek die makkelijk vermeden had kunnen worden daar ter plaatse
Mooie kijk op dit bouwwerk die we hier al op verschillende manieren de revu hebben zien passeren.
Ik twijfel enkel of hier geen vervorming is opgetreden, ik heb de indruk dat de brug aan de rechter kan een soort "kromming" heeft. Of dit effectief ook zo is kan ik moeilijk zeggen, ik ben er nog nooit geweest, maar bij alle foto's die ik hier al heb gezien zie ik telkens een strakke en rechte brug.
Als ik de horizon bekijk dan staat deze ook wat "rond" vandaar mijn mening dat er waarschijnlijk nog een beetje lenscorrectie nodig is.
Voor de rerst wel een mooie foto.
Comment