Mooie lijnen, maar ik mis iets van boven. Een boom, een persoon, een mooie lucht, nu kom ik uit op een grijs vlak
tja ,er stond nu eenmaal geen boom,en waar er bomen stonden had ik geen lijnen aan de weersituatie kon ik natuurlijk niets veranderen
maar dit was ook mijn bedoeling moest er iets gestaan hebben zou het in het midden moeten zijn anders wordt de symmetrie helemaal verstoord
ook het afvragen "wat is er achter die heuvel?"
Ik mis hier geen boom(pje) of wat dan ook. De glooiing doet perfect zijn werk (net als de lijnen) en draagt gewoon de titel.
Goed gezien. Mooi.
mvg,
Luc
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
tja ,er stond nu eenmaal geen boom,en waar er bomen stonden had ik geen lijnen aan de weersituatie kon ik natuurlijk niets veranderen
maar dit was ook mijn bedoeling moest er iets gestaan hebben zou het in het midden moeten zijn anders wordt de symmetrie helemaal verstoord
ook het afvragen "wat is er achter die heuvel?"
Begrijp het wel hoor, ben ook lang op zoek geweest naar zo'n heuvel met boom en nooit gevonden En dan ineens tijdens het mountainbiken wel tegengekomen, een waypoint op de gps gezet om eens terug te komen met de camera
En zou u wellicht nog nieuwsgieriger maken zonder de lucht?
Dan zou het zijn van: "Moe waar is die horizon gebleven?"
Bouk, ik zeg dit niet om te lachen hoor, bekijk de foto eens zo en zeg me dan wat je ervan vind.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik vind het een sterk beeld, mooie voorgrond ook.
De lucht is inderdaad een beetje een spelbreker om er een echt knallende plaat van te maken maar het is nu zo.
Comment