dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het gras is altijd groener achter de heuvel
Collapse
X
-
-
Re: het gras is altijd groener achter de heuvel
mooi groen , en al die lijnen en de heuvel , hier blijft men toch even naar kijken , fijn uitgekiend deze opname.
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk berichtMooie lijnen, maar ik mis iets van boven. Een boom, een persoon, een mooie lucht, nu kom ik uit op een grijs vlak
maar dit was ook mijn bedoeling moest er iets gestaan hebben zou het in het midden moeten zijn anders wordt de symmetrie helemaal verstoord
ook het afvragen "wat is er achter die heuvel?"Last edited by bopatje; 10 februari 2015, 18:51.
Comment
-
Mooie dieptewerking en kleur. Goed gedaan
Comment
-
Ik mis hier geen boom(pje) of wat dan ook. De glooiing doet perfect zijn werk (net als de lijnen) en draagt gewoon de titel.
Goed gezien. Mooi.
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichttja ,er stond nu eenmaal geen boom,en waar er bomen stonden had ik geen lijnen aan de weersituatie kon ik natuurlijk niets veranderen
maar dit was ook mijn bedoeling moest er iets gestaan hebben zou het in het midden moeten zijn anders wordt de symmetrie helemaal verstoord
ook het afvragen "wat is er achter die heuvel?"
Comment
-
mooie en nieuwsgierig makende opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooie en nieuwsgierig makende opname.
grt,bouk.
Dan zou het zijn van: "Moe waar is die horizon gebleven?"
Bouk, ik zeg dit niet om te lachen hoor, bekijk de foto eens zo en zeg me dan wat je ervan vind.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Heel mooi vastgelegd al die lijnen die naar boven lopen
Het geheel staat wel bol, ik weet niet of dit in het echt ook zo was natuurlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel mooi vastgelegd al die lijnen die naar boven lopen
Het geheel staat wel bol, ik weet niet of dit in het echt ook zo was natuurlijk
grts
Sieg
Comment
Comment