Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij zo'n beeld krijg ik allerhande associaties van vulkanen of andere rampen en het ergste moet nog komen want de toeschouwers wijzen de andere kant op..
Bij zo'n beeld krijg ik allerhande associaties van vulkanen of andere rampen en het ergste moet nog komen want de toeschouwers wijzen de andere kant op..
Sterk beeld, mooi gemaakt
Daarna kwam er ook een flinke bui, maar de contrastverhoudingen worden in dit plaatje toch gemaakt door het met tegenlicht fotograferen. Duinen bij Westkapelle.
Bedankt, Henk
Allereerst toch een stevig compliment voor het mooie gevoel dat ik bij deze foto krijg. Vooral de illusie, dat er iets gebeurt.
Volg ook om een flink stuk van de lucht af te halen.
Verder denk ik, dat de foto zo is omdat je fototoestel het zo zag. Wat ik bedoel, is dat wij mensen veel grotere lichtverschillen zien, als een fototoestel.
Ik durf er voettocht naar Westkapelle over te verwedden, dat jij de duinen lichter zag.
Allereerst toch een stevig compliment voor het mooie gevoel dat ik bij deze foto krijg. Vooral de illusie, dat er iets gebeurt.
Volg ook om een flink stuk van de lucht af te halen.
Verder denk ik, dat de foto zo is omdat je fototoestel het zo zag. Wat ik bedoel, is dat wij mensen veel grotere lichtverschillen zien, als een fototoestel.
Ik durf er voettocht naar Westkapelle over te verwedden, dat jij de duinen lichter zag.
Ik durf er een pintje in Domburg om te verwedden, dat ik ze zelf donkerder heb gemaakt.... haha
(en als er dan toch iets af moet, dan lijkt het me langs rechts).
maar voor mij hoeft het niet, op deze manier komen de wolken imho beter uit. donkerblauw, blauw, dreigend grijs en wit, zwart en de wijzende mensen in de duinen.
Prachtige wolken lucht, en mooi hoe de menselijke figuurtjes er tegen afsteken. Ik vind het jammer dat de voorgrond zo donker is, maar ook weer niet alleen tot silhouet. In dit geval denk ik dat de gehele voorgrond tot silhouet laten dichtlopen de foto sterker (veel grafischer) zou maken. Evt. zou je dan nog een stuk van de onderkant af kunnen halen.
Comment