Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik denk dat ik het samenvallen van de boven delen van het wrak met de horizon niet optimaal vind. Verder is het een mooie foto met erg mooie contrasten en kleuren, fraai!
De dreigende lucht gaat perfect in deze foto.
Ik denk dat ik toch ook liever het uiteinde van het wrak liever niet had zien samenvallen met de horizon.
Ik denk dat ik toch ook liever het uiteinde van het wrak liever niet had zien samenvallen met de horizon.
ja dat klopt idd ,maar een lager standpunt kon ik niet daar ik achter een tussenschot zat en waardoor ik dan die voorgrond zou missen ,maar goed dit is natuurlijk geen excuus ,daarmee verbeterd de foto niet natuurlijk
mooi shot.
welk schip is/was dit, is er een historie..?
grt,bouk.
bouk eigenaardig genoeg vind ik daar niets van terug op internet ,moest er iemand zijn die de historiek kent ,zou ik ook blij zijn
dank voor het reageren
zou miss een optie zijn geweest maar ik stond ook heel oncomfortabel in het water in het schip ,en heb al eens eens een toestel verloren in het water ,ben wat voorzichtiger geworden
Comment