Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vakantie??Ik zou er zo willen gaan wonen!!!!Nieuwsgierig als ik ben,vraag ik me af wat dat rood tussen die huisjes is?Mooie foto trouwens.
Grtjs Queenbee.
knappe mooi opgebouwde foto ,oogt alleen wat platjes en te donker ,zou een beetje extra contrast kunnen gebruiken en de belichting (hooglichten wat omhoog
bedankt voor jullie reacties, heb er echt geen idee van Queenbee??? denk een afsluiting of zo, heb wel de rode kleur wat verzacht, heb je goede raad gevolgd bopatje, bedankt
Spijtig van die begroeiing in het midden op de voorgrond. Verder wel een heel knap plaatje.
Ik zie ook maar 1 foto. Makkelijk is om je oude foto te laten staan wanneer je een up plaatst, zo worden sommige commentaren duidelijker
Moderator Note: René, als je een update plaatst MOET je dat vermelden anders maak je er een boeltje van want de eerste commentaren slaan op de eerste foto.
Iedereen zou het wel kunnen appreciëren als u de reglementen respecteert en de originele foto boven de huidige update terug plaatst.
Comment