dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
straight to the sun + update
Collapse
X
-
-
-
Re: straight to the sun
Zo deze is mooi...
Ik twijfel zelf of ik een stuk van de onderkant zou afhalen...wordt je mijn inziens nog meer de foto ingetrokken..
Ideetje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk berichtZo deze is mooi...
Ik twijfel zelf of ik een stuk van de onderkant zou afhalen...wordt je mijn inziens nog meer de foto ingetrokken..
Ideetje?
even ter toelichting ,dit is niet gedaan in PS maar ter plaatse met de zoombeweging
Comment
-
-
-
knap gedaan.
twijfel ook tussen deze en een gecropte versie.
ben ook eens gaan kijken naar de 1800px en eerlijk gezegd vind ik de kleine versie beter; vandaar dat ik de neiging heb te croppen omdat bij de grote versie het toch nog meer duidelijk wordt dat de voorgrond een beetje gaat overheersen.
Comment
-
dank ieder voor het meedenken ik heb nu een 16/9 uitgeprobeerd ,en ik moet toegeven dat jullie toch wel gelijk hebben ,ik dacht eerst diepte te verliezen maar blijkbaar is dat niet zo integendeel ,ook vind ik dat de dynamiek er wat is op vooruitgegaan ,bedankt vrienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdank ieder voor het meedenken ik heb nu een 16/9 uitgeprobeerd ,en ik moet toegeven dat jullie toch wel gelijk hebben ,ik dacht eerst diepte te verliezen maar blijkbaar is dat niet zo integendeel ,ook vind ik dat de dynamiek er wat is op vooruitgegaan ,bedankt vrienden
Comment
-
De up is inderdaad veel beter hoor, machtige prent zo.
Maar Patrick, laat a.u.b. ook het origineel zichtbaar staan.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Héél knap uitgevoerd en ook heel origineel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDe up is inderdaad veel beter hoor, machtige prent zo.
Maar Patrick, laat a.u.b. ook het origineel zichtbaar staan.
Comment
Comment