Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Goed dat je niet al direct weer omgedraaid was toen het begon te sneeuwen, had je dit mooie moment moeten missen... Fraaie foto! Als ik over details ga doorzeuren....: ik merk dat mijn aandacht wat heen en weer geslingerd wordt tussen de watervallen en de witte pluk sneeuw/ijs rechts onderin. Hoewel het beeld een mooi weids overzicht geeft van het landschap, vind ik deze aandachts verdeling toch een nadeel. Was de uitgeveegde wolk oorspronkelijk ook zo, of is dit effect ontstaan door de lange sluitertijd? Ik kijk er wat raar tegenaan, zeker omdat alle andere wolken gewoon scherp lijken weergegeven.
Comment