De locatie had ik al van tevoren op Google Earth bekijken. Ik was speciaal hiervoor vroeg opgestaan. Toen ik in de donker vanuit Grundarfjordur vertrok zag het weer belovend uit. Maar kort nadat ik bij de waterval kwam trok de hemel helemaal dicht en het begon te sneeuwen. Ik was toen in de auto gaan zitten. Ik heb een tijd gewacht, maar het bleef maar doorsneeuwen. Ik heb de auto gestart en omgekeerd - 500m doorgereden. Ineens stopte de sneeuw . Naar enkele minuten trok het hemel weer open.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kirkjufell in the Morning
Collapse
X
-
Kirkjufell in the Morning
De locatie had ik al van tevoren op Google Earth bekijken. Ik was speciaal hiervoor vroeg opgestaan. Toen ik in de donker vanuit Grundarfjordur vertrok zag het weer belovend uit. Maar kort nadat ik bij de waterval kwam trok de hemel helemaal dicht en het begon te sneeuwen. Ik was toen in de auto gaan zitten. Ik heb een tijd gewacht, maar het bleef maar doorsneeuwen. Ik heb de auto gestart en omgekeerd - 500m doorgereden. Ineens stopte de sneeuw . Naar enkele minuten trok het hemel weer open.
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Kirkjufell in the Morning
Typisch IJslands weer dus, prachtig beeld, mooi hoe verwaaide wolk toevoegt aan het beeld,
groetjes,
LoulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
-
-
-
-
Wat een uitzicht
ja Helen,geduld is een schone deugd
grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk berichtGeduld beloond met een prachtige fotoGroetjes,
Dominic
Comment
-
Vele malen reeds gezien maar het blijft een prachtig landschap
Al vind ik de bekende berg redelijk centraal staan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
heel mooie opname.
eigenlijk staan er tè veel mooie onderdelen op 1 foto.
als je begrijpt wat ik bedoel..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Heel mooi...ook die wolken!
Comment
Comment