Nog eentje van Herkenrode s"morgens
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een hoeve in het morgen licht.
Collapse
X
-
-
Re: Een hoeve in het morgen licht.
Mooie sfeer heb je hier te pakken. Foto lijkt wel iets naar links af te hellen, maar zal wel door het perspectief zijn.
-
Begrijp me niet verkeerd hé, maar alleen al het ontbreken van een kader maakt voor mij deze foto aangenamer om naar te kijken. Je andere upload van vandaag is ook zeer goed geslaagd en zou me als foto evenzeer kunnen aanspreken, maar een kader biedt voor mij zelden een meerwaarde.
Soit, deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk berichtBegrijp me niet verkeerd hé, maar alleen al het ontbreken van een kader maakt voor mij deze foto aangenamer om naar te kijken. Je andere upload van vandaag is ook zeer goed geslaagd en zou me als foto evenzeer kunnen aanspreken, maar een kader biedt voor mij zelden een meerwaarde.
Soit, deze:
En het zijn er al wat hoor door de jaren op BD.
Comment
-
Gedurfd hoor met dat hele lichte stuk, maar wel geslaagd
Kleuren voor mij persoonlijk een beetje te gesatureerd, het blauw is wel heel erg blauw, maar da's kwestie van smaak
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDe foto in beoordeling heeft uiteraard een kader waar ik heel bewust naar kijk.
Comment
-
mooi beeld. kleuren wel wat doorgetrokken, maar dat is het beeld van de fotograaf Kijkt toch prettig hoor Volgens mij helt de foto iets naar rechts? Maar wat maakt het uit mooie diepte ook nog eens.
Comment
-
Vind het ook een mooi beeld...misschien een beetje jammer van de li bovenhoek...ietske te licht....en dat hellen...heb ook dat gevoel.
Gr Pascale
Comment
-
kleurijke opname en een groot lichtbereik in een foto.
rechtzetten van de opname eventueel via reflectie van boom in het water.
Comment
-
Comment