Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Begrijp me niet verkeerd hé, maar alleen al het ontbreken van een kader maakt voor mij deze foto aangenamer om naar te kijken. Je andere upload van vandaag is ook zeer goed geslaagd en zou me als foto evenzeer kunnen aanspreken, maar een kader biedt voor mij zelden een meerwaarde.
Begrijp me niet verkeerd hé, maar alleen al het ontbreken van een kader maakt voor mij deze foto aangenamer om naar te kijken. Je andere upload van vandaag is ook zeer goed geslaagd en zou me als foto evenzeer kunnen aanspreken, maar een kader biedt voor mij zelden een meerwaarde.
Soit, deze:
Geen probleem. Ik gebruik soms een kader en soms niet. De foto in beoordeling heeft uiteraard een kader waar ik heel bewust naar kijk. Soms ben ik gewoon te lui om een kader te plaatsen en laat ik het zo.Maar de meeste foto's hebben het wel.
En het zijn er al wat hoor door de jaren op BD.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Gedurfd hoor met dat hele lichte stuk, maar wel geslaagd
Kleuren voor mij persoonlijk een beetje te gesatureerd, het blauw is wel heel erg blauw, maar da's kwestie van smaak
mooi beeld. kleuren wel wat doorgetrokken, maar dat is het beeld van de fotograaf Kijkt toch prettig hoor Volgens mij helt de foto iets naar rechts? Maar wat maakt het uit mooie diepte ook nog eens.
Comment