Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zicht vanuit Linker Oever geeft inderdaad een gele kathedraal (komt waarschijnlijk van de natriumlampen)
Ben nogmaals gaan kijken en is een vrij realistische weergave.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
anders een foto maken als de zon net onder is maar dan zonder wolken in de lucht ( mooi blauwe lucht en de zon niet te rood ) want dan zou je foto te rood kunnen zijn of oranje
Vanop linker oever gaat de zon altijd achter je staan en kan je nooit de ''stad'' fotograferen met een ondergaande zon.
Breng je mij wel op het idee om dit 's morgens heel vroeg te proberen.
JA maar dan moet je zien dat de zon niet in de lens zit ik zou dan voeg genoeg gaan voor dat de zon op komt allee ik weet niet waar die op komt ergens
dus het tijd stip tussen uitgaan van lichten en zon op komst is het beste denk ik
zal het morgen ff cheken; denk dat ze vanachter de kathedraal te voorschijn komt tussen 7 en 8 (voor alle zekerheid morgen nog niet direct naar LO lopen)
Comment