Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik vind dat just 'wijs' met dat stereffect gelijk ze in Gent zeggen en je hebt gelijk dat je dat hier post want in het zwart-wit forum is er niemand thuis geloof ik
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Zeker een mooie. Ik hou ook wel van dit soort sterretjes.
Mijn Tokina doet dat ook op f16.
Dat bepaalde onderdelen wat onderbezet zijn, is ook een beetje onze eigen schuld. Toch ?
Groeten,
Johan
Voor mij toch wat te veel van het goede met die stervorming
Voor de rest mooie opname waarbij het subtiele verschil tussen zwart en zwart net op het randje is
Mooi, maar ik zie allerlei ronde vlekken in de lucht.
Voor de rest wel een knappe foto!
Klopt...mijn lens was blijkbaar niet 100% proper....en bij licht in puntbronnen zie je die onzuiverheden snel. Ik heb er nog aan gedacht om het op te kuisen maar 't was onbegonnen werk :-)
Comment