Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Op een zwarte achtergrond ziet het idd beter uit. Mis wel wat scherpte vooraan en had hier toch nog liever ne landscape formaat gezien.
Maar das smaak hé!
Gr Pascale
Verticale foto's met een hoge horizon zijn helemaal mijn ding. Mij hoor je dus niet klagen.
Na alle centrale composities in landschap formaat durf ik bijna te spreken van een verademing.
Maar dat is slechts mijn bevooroordeelde mening ...
Ik zie landschap ook liever horizontaal, maar dit is toch mooi in beeld gebracht met goede comp. Eventjes naar kijken en je voelt het zo naar je toekomen.
Op een zwarte achtergrond ziet het idd beter uit. Mis wel wat scherpte vooraan en had hier toch nog liever ne landscape formaat gezien.
Maar das smaak hé!
Gr Pascale
Oops Johan en Pascale, ik was vergeten de foto te verscherpen, was enkel verkleind en hier geplaatst
Is bij deze nu lichtjes verscherpt.
@ Pascale, links was er niks interessant te zien dus evident om 'm verticaal te maken toch
ik vind hem heel mooi en voor mij is dat water helemaal mijn ding ,
ook ik zou opteren voor landschap formaat ,maar het is jou foto en jou beeld beeld dat je vooropgesteld had
Mooi licht op het wier vooraan, mooie beweging in het water. Mooie foto.
Alleen had ik liever gezien dat het punt waar je oog naartoe gezogen wordt niet helemaal op het randje van de foto had gelegen.
mooi, maar ik volg Pascalle mbt landscape formaat.
Je zegt dat er niks te zien was links, maar misschien kon je de zon hebben meegenomen daar of dat opspattend water dat ik nog net zie links. maar een suggestie eh
Maar das smaak hé!
Gr Pascale
+1 , knap !
- Photography made me look at things differently -
Comment