Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Technisch mooi gedaan Maar er wringt iets, maar weet niet wat het is, of je horizon valt te centraal uit, of het ligt gewoon aan mezelf, wat ook heel goed kan
Ik ben al een aantal keren komen kijken en geraak er niet uit.
Wanneer ik naar het water kijk zeg ik wow, wanneer ik naar de lucht kijk denk ik "net iets te".
De twee samen..., een groot contrast en het brengt me in de war.
ik heb een beetje rekening gehouden met de opmerkingen die regelmatig terugkwamen ,ik heb de dynamiek wat verzacht horizon op 1/3 geplaatst en het geheel wat opgelicht zo de plaat frisser en daardoor wat rustiger oogt ,hopelijk is het beter
Update vind ik beter. (Met een lange sluitertijd krijg je soms die rustige weerspiegeling van het water maar wordt de lucht zeker bij een zonsondergang met veel wolken en donkere kleuren soms intens heftig Weinig aan te doen vrees ik tenzij je ook je lucht nog eens apart met minder lange sluitertijd gaat fotograferen misschien)
Comment