Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauwe uurtje aan zee
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Blauwe uurtje aan zee
Mooi gedaan al mocht er voor mij nog een stukje van de onderkant af
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi en heel surrealistisch door de "heftige" kleuren
Comment
-
Nieuwpoort ,zeer knappe foto ik volg ook stuk af van de zee ,probeer eens 16/9 verhouding met horizon in het midden ofwel nog iets bijcroppen rechts 16/9 met horizon 1/3 onderaan ,dit vind ik persoonlijk nog beter ,maar dan verlies je wel een stukje foto ,maar als totaal beeld vind dit mooi ,mijn mening hè,
dit is wat ik bedoel
als hij stoort zeg het gerust dan verwijder ik hemLast edited by bopatje; 25 februari 2014, 17:02.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtNieuwpoort ,zeer knappe foto ik volg ook stuk af van de zee ,probeer eens 16/9 verhouding met horizon in het midden ofwel nog iets bijcroppen rechts 16/9 met horizon 1/3 onderaan ,dit vind ik persoonlijk nog beter ,maar dan verlies je wel een stukje foto ,maar als totaal beeld vind dit mooi ,mijn mening hè,
dit is wat ik bedoel
,als hij stoort zeg het gerust dan verwijder ik hem
PS uw link schijnt niet te werken, ben wel benieuwd naar uw crop. Misschien plaats ik vanavond zelf een up.
Comment
-
Comment
-
Mooie sfeer
Comment
-
-
Heel mooi, maar ik had toch ook een stukje voorgrond weggelaten.
Comment
-
Als pano is die misschien wel iets sterker, maar zoals die nu is is oook mooi.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment