Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ninlingspo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ninlingspo

mooie kleuren en compo , de tak stoort mij niet zo, is de natuur daar , heb alleen wat last met de sluitertijd , bij zulke foto's schiet altijd in mijn gedachten , niet echt

grtjes

Comment

Primaatje, als je de moeite doet en een eindje de rivier stroomopwaarts volgt, kom je deze watervallen vanzelf tegen,
      wat je wel moet doen is, omdat de oevers daar toch redelijk stijl zijn, een stukje in de rivier zelf lopen, deze is daar niet echt diep dus dat lukt je met wat voorzichtigheid wel.

M.v.g
      ReneRaw

Comment

De tak weg geeft meer symmetrie, en zorgt ervoor dat er nog meer rust in de foto komt.
        En nooit schromen om een veel geschoten plaats te kiezen. De natuur zorgt meestal toch voor de variatie.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooie kleurtjes...het water lijkt zo zacht. Ik ga ook voor je update...veel beter!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Hele mooie...Dit soort foto's met dit zachte water ben ik erg fan van.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Een van de mooiste beelden dat ik van deze rivier heeft gezien! En ik vind de originele beeld juist natuurlijker overkomen.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Bedankt iedereen, idd Helen, de natuur is er zo ongerept nog, dus ook omgevallen bomen

M.v.g
                ReneRaw

Comment

Met of zonder tak, allebei mooi hoor
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X