Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ninlingspo
Collapse
X
-
-
Re: Ninlingspo
Mooie foto.
zeer goed camerastandpunt. Enkel een beetje spijtig van de grote tak linksboven maar die kon je niet even snel wegnemen waarschijnlijk
-
Schitterend resultaat. Vooral de linkerwaterval steekt prachtig scherp af bij de rotsen
Comment
-
Toch niet overdrijven met te lange sluitertijd, dacht ik.
mvg
marcel
Comment
-
leuke compo.
maar wil een weddenschap aangaan om 100Euro, dat het water er daar niet zo uitziet.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Veel gefotografeerd inderdaad Rene, maar ik blijf het een mooie locatie vinden
Je hebt er een hele mooie opname van gemaakt
En die lange sluitertijden, da's de keuze van de fotograaf op dat moment, het maakt in ieder geval een foto rustiger
Ik vind het wel mooi, anderen niet .... that's life
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties,
tja bouk 100 euro das een pak geld he , geef je rekeningnummer bouk, stort je het geld dan wel , het was er toch echt donker, zeker toen wij er die dag waren, het melkwit effect van het water, spreekt je aan of spreekt je niet aan idd, iedere zijn waarheid zou ik zeggen. de natuur daar is, vind ik toch, de moeite voor een fotografisch daguitstapje.
en that's life Sieg, gelukkig dat we nog vrij kunnen kiezen.
M.v.g
ReneRawLast edited by Guest3; 23 januari 2014, 16:55.
Comment
-
Ik hou van dit water, minder van de tak.
Mooi.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReneRaw Bekijk berichtJe ziet natuurlijk waar ik geshopt hebt door eerste foto, toch geprobeerd, zeg maar aub, bedankt
M.v.g
ReneRaw
Comment
-
het wegshoppen is niet 100% gelukt, maar toch een zeer mooie updategroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
Comment