Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge gouden gloed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blankenberge gouden gloed

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Ik volg Red Falcon ivm met contrast en zo.
    Anders weer ne mooi plaatje!
    Gr Pascale
    dank voor de fijne reacties
    ik heb bewust het contrast laag gehouden ,ik hou ik eigenlijk meer van zachte contrasten ,maar iedere zijn smaak natuurlijk

Comment

Fijne sfeer, knap
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

De grote versie, wat mij betreft niets dan lof. Heel erg mooi gedaan.
        Bij de kleine kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken, dat hij iets te verscherpt is.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          De grote versie, wat mij betreft niets dan lof. Heel erg mooi gedaan.
          Bij de kleine kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken, dat hij iets te verscherpt is.
          Groeten,
          Johan
          sedert ik met PS CC werk ben ik telkens bedrogen met de methode "Mortierke "ivm naverscherping ,ik zet hem zo laag mogelijk en toch komt de verscherping te agressief over ,ik denk dat ik miss van methode zal moeten veranderen ,maar welke

Comment

Het zou misschien zo kunnen zijn dat je i.v.m. de andere resolutie van de 5D, iets andere instellingen moet gebruiken ? Ik denk zelfs meer stappen ?
            Vermenigvuldig 1024 met ca. 1,6 tot je aan de grootste resolutie bent, en je weet het aantal stappen.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Daar heeft het imho vooral mee te maken en niet zozeer met die PS, Die FF zal minder verscherping nodig hebben
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                sedert ik met PS CC werk ben ik telkens bedrogen met de methode "Mortierke "ivm naverscherping ,ik zet hem zo laag mogelijk en toch komt de verscherping te agressief over ,ik denk dat ik miss van methode zal moeten veranderen ,maar welke
                ondervond dit ook in den beginne met m'n CS6, toch met hetzelfde toestel m'n 7D, heb de werkwijze hetzelfde gehouden maar de naverscherping aangepast (vermindert)
                deze gebruik ik nu geregeld (1e 50 % met 0,3 px, 2e 20% met 0,1 px)
                nu wat het met een 5D moet zijn weet ik natuurlijk niet, misschien eens bij 5D gebruikers informeren

ik hou ook wel van die zachte tinten
                knappe plaat
                Last edited by IngridVD; 26 januari 2014, 13:19.
                groetjes Ingrid

Comment

Lekker bezig Patrick,,,ook deze weer erg mooi...

Voor verscherping voor web gebruik ik al enige tijd websharpener...KLIK
                  Bekijk het eens, ik heb het in een topic van Rupselkopke gelezen, hij gebruikt deze ook.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                    Lekker bezig Patrick,,,ook deze weer erg mooi...

Voor verscherping voor web gebruik ik al enige tijd websharpener...KLIK
                    Bekijk het eens, ik heb het in een topic van Rupselkopke gelezen, hij gebruikt deze ook.
                    dank je Jos ,heb deze eens binnengehaald en zal hem later eens uit proberen
                    ook iedereen dank voor de fijne reacties

Comment

Working...
                    X