De berg Factory Butte ligt in de buurt van Caineville, een gebied van badlands vlakbij Capitol Reef NP in Utah.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Factory Butte
Collapse
X
-
Factory Butte
De berg Factory Butte ligt in de buurt van Caineville, een gebied van badlands vlakbij Capitol Reef NP in Utah.
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Factory Butte
prachtig beeld Helen!
heel mooie opbouw, knappe details en fantastisch mooie lucht, een topplaat en eentje voor in de HOFgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Prachtplaat van dit gebied. De voorgrond alleen is al een schitterend beeld
Comment
-
Hele mooie Helen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtPrachtplaat van dit gebied. De voorgrond alleen is al een schitterend beeld
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Mooi die detailrijke voorgrond.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Hele mooie opname !
Normaal ben ik niet zo voor 2/3 verhouding in portretstand (bij mij altijd 3/4, dat kijkt makkelijker) maar bij deze vind ik het wel passend
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Met oog voor détail, daaraan herken je een goed fotograaf. Knap je benadering van het onderwerp en het landschap. Jij hebt een opname hier vanuit een andere kant maar dat doet er niet toe.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment