Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
hele mooie foto ,prachtig van kleuren ,knap landschap
als ik toch mag muggeziften ,zou de wolken iets zachter maken ,minder verscherping of contrast ,maar doet niets aan dit mooie beeld hoor
Hier ben ik bij mijn weten niet gepasseerd. Toch altijd speciaal die landschappen en gebeitelde constructies van rotsmassieven aldaar. Mooie registratie, en de kleuren zijn magnifiek wat ik steeds op mijn boterham krijg (dat de kleuren oververzadigd zijn en niet echt). Ieder zijn waarheid zeker ?
Ik vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
Dat komt voor mij veel intenser en levendiger over.
Niet dat je vorige landschappen (van Bryce) niet mooi waren, maar dit vind ik veel sterker (terwijl er in Bryce ook heel veel wandelpaden waren om naar onder te gaan).
(Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.
Ik vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
Niet dat je vorige landschappen (van Bryce) niet mooi waren, maar dit vind ik veel sterker (terwijl er in Bryce ook heel veel wandelpaden waren om naar onder te gaan).
(Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.
Idd...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik snap wat jij bedoelt, maar de Bryce shots die ik tot nu tu toonde waren maar vanuit een plaats langs de rand. Er komen nog zeker meer foto's van Bryce van beneden etc. De ochtend erop waren naar beneden gedaald en de avond daarop zijn we naar de verre kant geweest. Die moeten nog bewerkt worden, maar komen zeker een keer aan bod.
Comment