Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Rock Country (+ update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Red Rock Country (+ update)

update

Last edited by Helen; 19 januari 2014, 22:29.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Re: Red Rock Country

hele mooie foto ,prachtig van kleuren ,knap landschap
    als ik toch mag muggeziften ,zou de wolken iets zachter maken ,minder verscherping of contrast ,maar doet niets aan dit mooie beeld hoor

Comment

Prachtige kleuren Helen
      Ik volg wel Patrick i.v.m. de wolken

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Hier ben ik bij mijn weten niet gepasseerd. Toch altijd speciaal die landschappen en gebeitelde constructies van rotsmassieven aldaar. Mooie registratie, en de kleuren zijn magnifiek wat ik steeds op mijn boterham krijg (dat de kleuren oververzadigd zijn en niet echt). Ieder zijn waarheid zeker ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

heel mooi en dan zeker de kleuren.
          wel wat krap aan de bovenkant.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

wolken ogen idd wel beetje vreemd, maar naast dat, knappe natuur mooi vastgelegd
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

Ik vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
              Dat komt voor mij veel intenser en levendiger over.
              Niet dat je vorige landschappen (van Bryce) niet mooi waren, maar dit vind ik veel sterker (terwijl er in Bryce ook heel veel wandelpaden waren om naar onder te gaan).
              (Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Ik vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
                Niet dat je vorige landschappen (van Bryce) niet mooi waren, maar dit vind ik veel sterker (terwijl er in Bryce ook heel veel wandelpaden waren om naar onder te gaan).
                (Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.
                Idd...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

schitterende locatie,heel mooi
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Schitterende compo met prachtig licht
                    Ik zou zo terug naar "het wilde westen" willen als ik dit allemaal zie.
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                      Ik snap wat jij bedoelt, maar de Bryce shots die ik tot nu tu toonde waren maar vanuit een plaats langs de rand. Er komen nog zeker meer foto's van Bryce van beneden etc. De ochtend erop waren naar beneden gedaald en de avond daarop zijn we naar de verre kant geweest. Die moeten nog bewerkt worden, maar komen zeker een keer aan bod.
                      vriendelijke groeten, Helen
                      Updated WWW.HELENICA.NL
                      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Working...
                      X