update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Red Rock Country (+ update)
Collapse
X
-
-
Re: Red Rock Country
Prachtige kleuren Helen
Ik volg wel Patrick i.v.m. de wolken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Hier ben ik bij mijn weten niet gepasseerd. Toch altijd speciaal die landschappen en gebeitelde constructies van rotsmassieven aldaar. Mooie registratie, en de kleuren zijn magnifiek wat ik steeds op mijn boterham krijg (dat de kleuren oververzadigd zijn en niet echt). Ieder zijn waarheid zeker ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
heel mooi en dan zeker de kleuren.
wel wat krap aan de bovenkant.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
wolken ogen idd wel beetje vreemd, maar naast dat, knappe natuur mooi vastgelegdgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Ik vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
Dat komt voor mij veel intenser en levendiger over.
Niet dat je vorige landschappen (van Bryce) niet mooi waren, maar dit vind ik veel sterker (terwijl er in Bryce ook heel veel wandelpaden waren om naar onder te gaan).
(Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
Niet dat je vorige landschappen (van Bryce) niet mooi waren, maar dit vind ik veel sterker (terwijl er in Bryce ook heel veel wandelpaden waren om naar onder te gaan).
(Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk vind deze mooier dan de vorige foto's van je omdat je nu niet meer van boven af aan 't fotograferen bent als 'toeschouwer', maar echt 'in' het landschap staat.
(Na)verscherping op de contouren van de bergkam zou je een beetje mogen terug nemen.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Comment