Ooit zal die weglopen......
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Tree with Legs
Collapse
X
-
The Tree with Legs
Ooit zal die weglopen......
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: The Tree with Legs
denk de lucht wat te donker tov de voorgrond, maar wel heel speciaal en mooi beeld!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mooie boom maar wel prominent in beeld
Prachtige omgeving aldaar met mooie kleuren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht..... Denk dat een pano met de boom links of rechts beter had gewerkt. My 2 cents eh
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtMooie achtergrond maar vind de boom een té prominente plaats hebben in het beeld. Denk dat een pano met de boom links of rechts beter had gewerkt. My 2 cents ehCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
ik volg ook een beetje de vorige commentaren ,zou miss ook mooi zijn geweest met minder DOF zodat de aandacht volledig naar de boom gaat ,nu wordt ik wat heen en weer geslingerd van boom naar BG en omgekeerd ,wel een heel mooi en indrukwekkend landschap
Comment
-
Een klein beetje ruimte links of rechts had voldoende geweest maar los daarvan heel knappe plaat
Comment
-
-
Met een srerren hemel zou deze een topper zijn geweest... Ik vind het redelijk detailvol. Daarmee bedoel ik dat je veel hebt om te kijken maar dat er toch niet veel spanning is.
Begrijp me niet verkeerd Helen maar het is voor mij een persoonlijke keuze die niet ter zake doet omdat ik weet dat je ander werk me meer voldoening geeft.
Moest het mijne foto zijn ik zou er helemaal iets anders van maken omdat ik wel graag buiten de lijntjes kleur.
Ik zal eens een poging wagen als ik de tijd heb. Maar eerst morgen naar onze kust.
Comment
-
Wel een heel speciaal boompje....mooi vastgelegd!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtbryce canyon, CA?vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment