Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
bryce canyon, CA?
Mooie achtergrond maar vind de boom een té prominente plaats hebben in het beeld. Denk dat een pano met de boom links of rechts beter had gewerkt. My 2 cents eh
Mooie achtergrond maar vind de boom een té prominente plaats hebben in het beeld. Denk dat een pano met de boom links of rechts beter had gewerkt. My 2 cents eh
Ik volg Mathias hier ook. Wel een heel bijzonder boompje tegen die BG
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
ik volg ook een beetje de vorige commentaren ,zou miss ook mooi zijn geweest met minder DOF zodat de aandacht volledig naar de boom gaat ,nu wordt ik wat heen en weer geslingerd van boom naar BG en omgekeerd ,wel een heel mooi en indrukwekkend landschap
Met een srerren hemel zou deze een topper zijn geweest... Ik vind het redelijk detailvol. Daarmee bedoel ik dat je veel hebt om te kijken maar dat er toch niet veel spanning is.
Begrijp me niet verkeerd Helen maar het is voor mij een persoonlijke keuze die niet ter zake doet omdat ik weet dat je ander werk me meer voldoening geeft.
Moest het mijne foto zijn ik zou er helemaal iets anders van maken omdat ik wel graag buiten de lijntjes kleur.
Ik zal eens een poging wagen als ik de tijd heb. Maar eerst morgen naar onze kust.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment