Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Awel Ingrid...ben er al een paar keer komen naar kijken en zit met een dubbel gevoel.
Ik krijg er beetje de indruk dat deze foto gewoon een shot is zoals er zovelen zijn. Neem me niet kwalijk..maar ik krijg geen rust om er naar te kijken. Het is een beetje zoals Helen haar foto van dat boompje die perfect is van belichting en alle andere aspecten maar ik zie graag lijnen en die zie ik hier niet.. Persoonlijke mening hoor.
Ik heb ook op dat strans gestaan een paar jaar terug en bij de eb kwamen de rotsen vrij te liggen waardoor je makkelijk kan inspelen op de ligging ervan. M.a.w ik zie liever 1 steen dan meerdere die zoals op deze foto wat rommelig verspreid liggen.
Foto technisch...10
Compositie 5.
Allez da klinkt misschien hard maar je zal wel weten wat ik bedoel he?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Awel Ingrid...ben er al een paar keer komen naar kijken en zit met een dubbel gevoel.
Ik krijg er beetje de indruk dat deze foto gewoon een shot is zoals er zovelen zijn. Neem me niet kwalijk..maar ik krijg geen rust om er naar te kijken. Het is een beetje zoals Helen haar foto van dat boompje die perfect is van belichting en alle andere aspecten maar ik zie graag lijnen en die zie ik hier niet.. Persoonlijke mening hoor.
Ik heb ook op dat strans gestaan een paar jaar terug en bij de eb kwamen de rotsen vrij te liggen waardoor je makkelijk kan inspelen op de ligging ervan. M.a.w ik zie liever 1 steen dan meerdere die zoals op deze foto wat rommelig verspreid liggen.
Foto technisch...10
Compositie 5.
Allez da klinkt misschien hard maar je zal wel weten wat ik bedoel he?
Pascal, bedankt vr je eerlijke reactie, steek er wat van op ;-)
Volg Pascal een klein beetje....wat ik hier heel mooi vind in je foto is die zwarte steen Li....had je die nu alleen vastgelegd....maar misschien heb je dat ook gedaan.
Wel mooi anders hoor...zie graag zulke beelden
Gr Pascale
Comment