Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audresselles + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Audresselles

Mooie compo, goede sluitertijd gekozen en daardoor heb je een schitterend plaatje overgehouden
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

heel mooi die glimmende rotsen
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

helemaal mijn ding ,knap Ingrid !!!

Comment

iedereen bedankt vr de fijne reacties
          groetjes Ingrid

Comment

Awel Ingrid...ben er al een paar keer komen naar kijken en zit met een dubbel gevoel.
            Ik krijg er beetje de indruk dat deze foto gewoon een shot is zoals er zovelen zijn. Neem me niet kwalijk..maar ik krijg geen rust om er naar te kijken. Het is een beetje zoals Helen haar foto van dat boompje die perfect is van belichting en alle andere aspecten maar ik zie graag lijnen en die zie ik hier niet.. Persoonlijke mening hoor.
            Ik heb ook op dat strans gestaan een paar jaar terug en bij de eb kwamen de rotsen vrij te liggen waardoor je makkelijk kan inspelen op de ligging ervan. M.a.w ik zie liever 1 steen dan meerdere die zoals op deze foto wat rommelig verspreid liggen.
            Foto technisch...10
            Compositie 5.
            Allez da klinkt misschien hard maar je zal wel weten wat ik bedoel he?
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Awel Ingrid...ben er al een paar keer komen naar kijken en zit met een dubbel gevoel.
              Ik krijg er beetje de indruk dat deze foto gewoon een shot is zoals er zovelen zijn. Neem me niet kwalijk..maar ik krijg geen rust om er naar te kijken. Het is een beetje zoals Helen haar foto van dat boompje die perfect is van belichting en alle andere aspecten maar ik zie graag lijnen en die zie ik hier niet.. Persoonlijke mening hoor.
              Ik heb ook op dat strans gestaan een paar jaar terug en bij de eb kwamen de rotsen vrij te liggen waardoor je makkelijk kan inspelen op de ligging ervan. M.a.w ik zie liever 1 steen dan meerdere die zoals op deze foto wat rommelig verspreid liggen.
              Foto technisch...10
              Compositie 5.
              Allez da klinkt misschien hard maar je zal wel weten wat ik bedoel he?
              Pascal, bedankt vr je eerlijke reactie, steek er wat van op ;-)
              groetjes Ingrid

Comment

Volg Pascal een klein beetje....wat ik hier heel mooi vind in je foto is die zwarte steen Li....had je die nu alleen vastgelegd....maar misschien heb je dat ook gedaan.
                Wel mooi anders hoor...zie graag zulke beelden
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
                X