Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stille mist

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: stille mist

vind het een heel knap beeld ,vooral de kleur in het water is mooi ,er zit idd wel wat ruis in ,

Comment

allen bedankt voor de tips en reacties
      ga deze nog eens even onder handen nemen en proberen de ruis er uit te halen
      in inderdaad deze is automatisch verscherp met de BD ziser had dit aangevinkt staan maar heb het nu af gezet
      @Djivan sorry maar heb het nu pas gelezen straks als ik wat meer tijd hem zal ik je vraag wel beantwoorden
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
        allen bedankt voor de tips en reacties
        ga deze nog eens even onder handen nemen en proberen de ruis er uit te halen
        in inderdaad deze is automatisch verscherp met de BD ziser had dit aangevinkt staan maar heb het nu af gezet
        @Djivan sorry maar heb het nu pas gelezen straks als ik wat meer tijd hem zal ik je vraag wel beantwoorden
        OK dan wacht ik wel tot je wat meer tijd hebt.
        Ik dacht dat je niet wilde antwoorden omdat ik er maar ééntje uit Beginnershoek ben .
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Ik had de reactie gelezen, maar wist eigenlijk geen antwoord , zonder in algemeenheden terecht te komen.
          Praktischer is om gewoon een foto te plaatsen, en af te wachten wat men er van vindt.
          Toch misschien een antwoord, maar in het algemeen, en mijn mening.
          Voor mij bestaan er 3 vormen van scherpte :
          - Soft. ( wat voor mij zeker aanvaardbaar is, mits bewust toegepast)
          - Goed verscherpt.
          - Over-verscherpt. (niet goed)
          Groeten,
          Johan
          Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
          @Djivan: Hier kun waarschijnlijk iets meer aanscherpen dan in andere foto's omdat de bomen tegen een witte lucht staan waardoor niet vlug witte randjes te zien zijn rond te takken wat anders tegen een blauwe of andere lucht wel het geval is. Maar naar mijn smaak is deze ook teveel verscherpt waardoor de prikkeldraad bvb in zigzaglijntjes/blokjes gaat lopen. Waarschijnlijk ook daardoor de nadrukkelijke kleurruis in het water.
          Bedankt voor de info .
          Groetjes

Comment

idd mooi vast gelegd, de ruis wat weg halen
            groetjes Ingrid

Comment

Working...
            X