Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Das toch tegen de natuurlijke omgeving in?
persoonlijk maar dan ook persoonlijk vind ik dat onzin,als dat je foto beter maakt,waarom niet?
het was maar een voorstel hé,ik vond hem beter kijken dan,met die wolken die je zo naar het kapelletje lijden.
ik begrijp je punt wel en er zullen er niet veel met me eens zijn maar dat is gewoon mijn mening
gr
persoonlijk maar dan ook persoonlijk vind ik dat onzin,als dat je foto beter maakt,waarom niet?
het was maar een voorstel hé,ik vond hem beter kijken dan,met die wolken die je zo naar het kapelletje lijden.
ik begrijp je punt wel en er zullen er niet veel met me eens zijn maar dat is gewoon mijn mening
gr
..en die ik ook apprecieer.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Interessante discussie !
Ik heb het spiegelen geprobeerd, maar dan verandert er m.i. eigenlijk niets aan de stelling van Palac. (alleen is het uiteraard precies andersom)
Mijn vermoeden is, dat de vrij sterke diagonaal van de wolk, vooral de hoofdschuldige is.
Maar zeker en vast (ja,ja, ik begin al aardig te integreren) een puike foto, hoor.
Groeten,
Johan
Het jammere aan dat kapelletje is dat ze het met de ingang naar het Noorden gezet hebben,
Alleen in de zomer heel vroeg of heel laat krijgt de voorgevel direct licht met een beetje geluk, in de winter is het geheel eigenlijk mooier als er geen blaadjes aan de boom staan.
Mooie foto en kleuren, dat zeker! Maar ik heb ook de neiging om naar alles te willen kijken op de foto, de wolken (en dan vooral die partij rechts boven de mooie bomen), en
dan links de boom met kapel. Niettemin toch knap geschoten!
mvg Christophe
Interessante discussie !
Ik heb het spiegelen geprobeerd, maar dan verandert er m.i. eigenlijk niets aan de stelling van Palac. (alleen is het uiteraard precies andersom)
Stelling van Palac, geweldig Doet me denken aan wiskunde of economie.
---
Mooi licht en heerlijke wolken !
- Photography made me look at things differently -
Comment