aan het kasteel van Horst komen en dit overslaan das uit den boze….
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kapelleke van Horst.
Collapse
X
-
-
-
Re: Kapelleke van Horst.
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtga hier mee,maar ik vind hem niet lekker kijken,mijn ogen willen te veel naar rechts gaan(kan ook mij liggen hoor)
horizontaaldraaien en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtmijn ogen willen te veel naar rechts gaan(kan ook mij liggen hoor)
horizontaaldraaien en
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtaan het kasteel van Horst komen en dit overslaan das uit den boze….
Mooi in beeld en knap lichtbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDas toch tegen de natuurlijke omgeving in?
het was maar een voorstel hé,ik vond hem beter kijken dan,met die wolken die je zo naar het kapelletje lijden.
ik begrijp je punt wel en er zullen er niet veel met me eens zijn maar dat is gewoon mijn mening
greos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
-
mooie lucht.
mooie boom.
mooi licht.
mooie kleuren.
lelijk huisje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtpersoonlijk maar dan ook persoonlijk vind ik dat onzin,als dat je foto beter maakt,waarom niet?
het was maar een voorstel hé,ik vond hem beter kijken dan,met die wolken die je zo naar het kapelletje lijden.
ik begrijp je punt wel en er zullen er niet veel met me eens zijn maar dat is gewoon mijn mening
gr
Comment
-
Interessante discussie !
Ik heb het spiegelen geprobeerd, maar dan verandert er m.i. eigenlijk niets aan de stelling van Palac. (alleen is het uiteraard precies andersom)
Mijn vermoeden is, dat de vrij sterke diagonaal van de wolk, vooral de hoofdschuldige is.
Maar zeker en vast (ja,ja, ik begin al aardig te integreren) een puike foto, hoor.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Het jammere aan dat kapelletje is dat ze het met de ingang naar het Noorden gezet hebben,
Alleen in de zomer heel vroeg of heel laat krijgt de voorgevel direct licht met een beetje geluk, in de winter is het geheel eigenlijk mooier als er geen blaadjes aan de boom staan.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Mooie foto en kleuren, dat zeker! Maar ik heb ook de neiging om naar alles te willen kijken op de foto, de wolken (en dan vooral die partij rechts boven de mooie bomen), en
dan links de boom met kapel. Niettemin toch knap geschoten!
mvg Christophe
Comment
-
Mooi warm beeld.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtInteressante discussie !
Ik heb het spiegelen geprobeerd, maar dan verandert er m.i. eigenlijk niets aan de stelling van Palac. (alleen is het uiteraard precies andersom)
---
Mooi licht en heerlijke wolken !
Comment
Comment