Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
misschien is de beek achter de fotograaf het probleem
knap beeld van "ons kasteel"
Inderdaad Frans. Ik had mijne tripod helemaal laag tegen de grond geplaatst voor dit shot want met mijn 24 mm kreeg ik hem er niet op. Een stap achteruit en ik had erin gelegen…wat niet veel scheelde.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ja, alles staat niet altijd zoals we willen, OF we kunnen niet staan waar we willen, MAAR toch een plezier om naar te kijken hoor.
Vooral het water ziet er zeer mooi uit.
Groeten,
Johan
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Als je er zou staan Bouk zou je zien dat het misschien niet alledaags is om dit shot te nemen.....
OK.. bedankt voor de toelichting.
maar ik beoordeel wat ik hier te zien krijg, en niet hoe en of onder welke omstandig heden het plaatje is gemaakt.
al sta je voor een mooi shot tot je middel in het water, maakt voor mij geen verschil bij een beoordeling.
dus blijf bij mijn comment.
grt,bouk.
OK.. bedankt voor de toelichting.
maar ik beoordeel wat ik hier te zien krijg, en niet hoe en of onder welke omstandig heden het plaatje is gemaakt.
al sta je voor een mooi shot tot je middel in het water, maakt voor mij geen verschil bij een beoordeling.
dus blijf bij mijn comment.
grt,bouk.
Daar heb je gelijk in Bouk, jij ziet maar wat je ziet hé ...
maar ik vind het beeld bv wel meevallen, naast regeltjes is er ook smaak en dat verschilt van individu tot individu hé, dus da's ook jouw volste recht daar moeite mee te hebben
Vind het ook ne mooie opname maar had graag wat meer ruimte gezien re....maar als je niet meer achteruit kan.....dan gewoon in het water staan hé Pascal!
Gr Pascale
Comment