Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ambleteuse (update)
Collapse
X
-
-
Re: Ambleteuse
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDit is hoe ik uw foto zie, wel met behulp van Viveza. (Klik)
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi beeld (precies hier al is gezien), ook mooie bewerking van Red Falcon
Comment
-
Er zitten hier toch kraks in fotobewerking
Ik had de foto ook in viveza bewerkt, maar zo is de foto veel warmer, en het blauw beter.
Bedankt daarvoor!
mvg Christophe
Comment
-
Heb hem al eens afgeknipt Johan, het geeft inderdaad een zeer goed resultaat!
Thx voor de tip!
mvg Christophe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDit is hoe ik uw foto zie, wel met behulp van Viveza. (Klik)
Comment
-
-
Er wordt hier naar hartelust met de schuiverkes gespeeld. Not my cup of teaNikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtEr wordt hier naar hartelust met de schuiverkes gespeeld. Not my cup of tea)
Maar deze foto was verre van goed belicht, mocht je de raw zien, je zou er niet willen aan beginnen denk ik. Maar 5 minuten later was de golfbreker weg in het water,
dus weg kans om een betere te maken. Maar omdat ik de compo goed vond, de rotspartij en de kleuren buiten de zon, heb ik hem toch eens gepost.
Ik keer er zeker terug, om een hopelijk betere foto te maken, zodat ik minder aan de schuiverkes moet komen
mvg Christophe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk berichtJe hebt wel gelijk hoor 'dyafani'. Van een slechte foto kan je geen goeie maken (alhoewel ik de laatste tijd al het een en ander gezien heb van PS wizards)
Maar deze foto was verre van goed belicht, mocht je de raw zien, je zou er niet willen aan beginnen denk ik. Maar 5 minuten later was de golfbreker weg in het water,
dus weg kans om een betere te maken. Maar omdat ik de compo goed vond, de rotspartij en de kleuren buiten de zon, heb ik hem toch eens gepost.
Ik keer er zeker terug, om een hopelijk betere foto te maken, zodat ik minder aan de schuiverkes moet komen
mvg Christophe
Een mens moet ook wat geluk hebben, maar de opname is voor
mij nog altijd het belangrijkst. De compo was inderdaad een
heel mooi uitgangspunt!Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
Comment