Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambleteuse (update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ambleteuse

Dit is hoe ik uw foto zie, wel met behulp van Viveza. (Klik)

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Klik is ook fraai !
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooi beeld (precies hier al is gezien), ook mooie bewerking van Red Falcon
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

Comment

Er zitten hier toch kraks in fotobewerking
          Ik had de foto ook in viveza bewerkt, maar zo is de foto veel warmer, en het blauw beter.
          Bedankt daarvoor!
          mvg Christophe

Comment

Heb hem al eens afgeknipt Johan, het geeft inderdaad een zeer goed resultaat!
            Thx voor de tip!
            mvg Christophe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Ziet er al een pak beter uit….
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Er wordt hier naar hartelust met de schuiverkes gespeeld. Not my cup of tea
                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                  Er wordt hier naar hartelust met de schuiverkes gespeeld. Not my cup of tea
                  Je hebt wel gelijk hoor 'dyafani'. Van een slechte foto kan je geen goeie maken (alhoewel ik de laatste tijd al het een en ander gezien heb van PS wizards )
                  Maar deze foto was verre van goed belicht, mocht je de raw zien, je zou er niet willen aan beginnen denk ik . Maar 5 minuten later was de golfbreker weg in het water,
                  dus weg kans om een betere te maken. Maar omdat ik de compo goed vond, de rotspartij en de kleuren buiten de zon, heb ik hem toch eens gepost.
                  Ik keer er zeker terug, om een hopelijk betere foto te maken, zodat ik minder aan de schuiverkes moet komen
                  mvg Christophe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
                    Je hebt wel gelijk hoor 'dyafani'. Van een slechte foto kan je geen goeie maken (alhoewel ik de laatste tijd al het een en ander gezien heb van PS wizards )
                    Maar deze foto was verre van goed belicht, mocht je de raw zien, je zou er niet willen aan beginnen denk ik . Maar 5 minuten later was de golfbreker weg in het water,
                    dus weg kans om een betere te maken. Maar omdat ik de compo goed vond, de rotspartij en de kleuren buiten de zon, heb ik hem toch eens gepost.
                    Ik keer er zeker terug, om een hopelijk betere foto te maken, zodat ik minder aan de schuiverkes moet komen
                    mvg Christophe
                    Een reactie die ik ten zeerste kan appreciëren.
                    Een mens moet ook wat geluk hebben, maar de opname is voor
                    mij nog altijd het belangrijkst. De compo was inderdaad een
                    heel mooi uitgangspunt!
                    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Working...
                    X