nog eentje van de vijver te Bulskampveld, deze keer een andere dag, compositie en licht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bulskampveld III
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bulskampveld III
Mooie beeldspiegeling, verzorgde compositie
en een mooie variatie van zeer realistische kleuren.
En nu om te muggenziften: ontwaar ik een lichte vignettering in de hoeken?Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
-
mooi bijna tè mooi.
je zou er zachtjes van gaan praten/fluisteren als je daar met een paar mensen zou staan.
om de rust niet te verstoren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtMooie beeldspiegeling, verzorgde compositie
en een mooie variatie van zeer realistische kleuren.
En nu om te muggenziften: ontwaar ik een lichte vignettering in de hoeken?
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi bijna tè mooi.
je zou er zachtjes van gaan praten/fluisteren als je daar met een paar mensen zou staan.
om de rust niet te verstoren.
grt,bouk.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtthx, ja dat kan, maar vind dat persoonlijk wel mooi, legt de nadruk meer in het midden van het beeld waar het onderwerp zit
bedankt bouk! het was daar ook zeeeer rustig, alleen tantine en ik
Was dat die foto waar jij zo ver hebt moeten voor staan
Mooi de kleuren en reflectie!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtJa...en ik was braaf hoor...was heel stil
Was dat die foto waar jij zo ver hebt moeten voor staan
Mooi de kleuren en reflectie!!
Gr Pascalegroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Kleuren zijn idd prachtig...Hele mooie zo met die reflectiie...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtKleuren zijn idd prachtig...Hele mooie zo met die reflectiie...
+1
Mvg
Comment
-
-
Ondanks het al wat hardere licht vind ik deze toch heel mooi.
Felle kleurtjes en een mooie spiegel... kan niet slecht zijn en hier al helemaal niet.
Knap werk.
Comment
-
Comment