Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat de ruis betreft, vraag ik me af of sommige beeldschermen beelden scherper en ruiziger tonen dan andere beeldschermen. Ik heb sinds een paar jaren een deftige EIZO scherm. Juist sinds ik die heb krijg ik soms opmerkingen dat mijn beelden te verscherpt zijn terwijl ze hier thuis op mijn beeldscherm goed overkomen. Maar als ik op het werk met de goedkope schermen van de werkvloer kijken zie ze wel meer verscherpt uit dan thuis. Wat deze beeld betreft, zie ik wel wat ruis als ik echt met mijn neus tegen de beeldscherm kijkt, maar vanaf een normale afstand vind ik het echt geen probleem. Kan het zijn dat ook ruis meer opvalt op bepaalde schermen.
Comment