Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De streling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De streling

Update:

origineel
    http://farm6.staticflickr.com/5540/1...28b410ff_o.jpg
    Last edited by Crispyn; 11 november 2013, 16:05.

Re: De streling

Zeker niet slecht...Maar ik mis een beetje een onderwerp in je foto nu, mijn blik word nergens vastgehouden...Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

ik vind als je wat langer kijkt eigenlijk nog wel best mooi ,al denk ik dat je niet het beste licht had die dag en dit waarschijnlijk ook de reden is dat je hem in Z/W vertoond ,al ben ik lichtjes nieuwsgierig naar de kleurversie

Comment

Als ik het goed heb dan heeft je titel een symbolische betekenis en vind ik de foto heel knap weergegeven en klopt de inhoud. Zoniet... dan sluit ik me aan bij Jos.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Qua compositie heeft deze foto heel wat maar de omzetting naar ZW vind ik niet zo geslaagd, het is nu allemaal te grijs
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Hoi Jan,
            Prachtige compo EN drama.
            Groeten
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ...denk ik dat je niet het beste licht had die dag en dit waarschijnlijk ook de reden is dat je hem in Z/W vertoond ,al ben ik lichtjes nieuwsgierig naar de kleurversie
              Je kan zeker stellen dat ik het weer niet mee had, de foto is van dit weekend en aan de opaalkust was er 1/ veel wind, noem het storm 2/regen waardoor ik enkel zuidwaarts kon fotograferen en nog erger , geen wolken enkel een egaal grijze lucht waar ik enkel in de nabewerking met lokaal contrast verschillen in kon zien.
              De kleurenfoto wil je niet zien hoor . ondanks dit heb ik altijd een voorkeur voor zwart wit, dat kon je in het verleden ook zien aan mijn foto's

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              het is nu allemaal te grijs
              Inderdaad, ik kon er helaas niet veel meer uit krijgen , er is weinig verschil tussen de verschillende elementen en dan wordt het nabewerken een stuk moeilijker.

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Hoi Jan,
              Prachtige compo EN drama.
              Groeten
              Johan
              Bedankt Johan , we doen ons best.

Comment

Er is hier wel dramatiek te zien maar persoonlijk vind ik die toch veel te donker...te veel zwarte en te weinig witte tinten.
                Van comp vind ik die wel geslaagd!
                Ik heb die wat bewerkt....klik hier
                Indien je liever hebt dat ik de foto verwijder geef me dan een seintje

Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

@ Crispyn : Bedankt voor je antwoordt. De titel dekt dus niet de lading - jammer.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    @ Crispyn : Bedankt voor je antwoordt. De titel dekt dus niet de lading - jammer.
                    De titel haal ik eerder uit de streling van het zachte water op de rotsplaat waarmee deze en de andere stenen langzaam verdwijnen in de vloed. Een titel bedenken is niet altijd simpel en dan ga ik op zoek zie je.
                    Bedankt voor de reactie hoor.
                    Wat bedoelde u dan met de lading dekken?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      Er is hier wel dramatiek te zien maar persoonlijk vind ik die toch veel te donker...te veel zwarte en te weinig witte tinten.

Gr Pascale
                      Ik heb net een update geplaatst.Ik ga nog niet zo ver met het ophelderen, maar de zee heb ik toch flink aangepakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht

Gr Pascale
                        Vind het contrast in de schaduwpartijen van de originele toch sterker overkomen.. Maja ik hou wel van wat diepere dark darks..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oops de date van het origineel bedoel ik dan...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Het meeste is hier al gezegd. Toch nog deze opmerkingen:
                            Uw sensor is toe aan een reiniging.
                            Ik vermoed dat het beeld nogal scheef staat.
                            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                              Het meeste is hier al gezegd. Toch nog deze opmerkingen:
                              Uw sensor is toe aan een reiniging.
                              Ik vermoed dat het beeld nogal scheef staat.
                              Je hebt gelijk. In de originele versie stond ie recht en de plekken zijn er ook niet. Ik heb per ongeluk de verkeerde versie geselecteerd in LR

Comment

Working...
                              X