Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Waar gaat jullie aandacht naartoe?
Bij mij in ieder geval naar de lucht
De kerk steekt te weinig af tegenover de omgeving om de eerste aandacht te trekken
Persoonlijk zou ik zelf overwegen om er onderaan nog een stuk af te doen tot net boven die onderste rij bomen, je moet maar eens scrollen
Ik kijk naar een niet aangenaam kijkende zwart-wit omzetting.
Kijk van tussen uw wimpers: dichtgelopen zwarte vlekken in je berghelling, een veel te donker omgezette lucht,...
En ook de compositie kijkt niet lekker weg, misschien dat een spiegeling nog enig soelaas kan bieden.
Ook al is het een portretstandje, ik zou het geheel toch iets ruimer gehouden hebben. Too much info into too little space. Ietske meer negative space zou hier deugd doen.
Comment